دوستم ازم خواست نتیجه کنکورشو براش بگیرم... همونی قبول شده بود که میخواست... من بیش تر ازون از قبول شدنش خوشحال شدم،خیلی حس باهالیه همچین خبری به کسی بدی... + نوشته شده در جمعه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:39 توسط ابوالفضل | ...