دوستم ازم خواست نتیجه کنکورشو براش بگیرم...
همونی قبول شده بود که میخواست...
من بیش تر ازون از قبول شدنش خوشحال شدم،خیلی حس باهالیه همچین خبری به کسی بدی...
+نوشته شده در جمعه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:39 توسط ابوالفضل |
دور از آن،نزدیک به این...
ما را در سایت دور از آن،نزدیک به این دنبال میکنید
برچسب: بودن,اینه, نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 23:04