دل سوزی نمی خواهند... همین که تمسخرشان نکنیم کافی است... آن ها کاهی از ما بهترند... گاهی باید خرسند باشند که حرف های طعنه دار بعضی هایمان را نمی توانند بشنوند. + نوشته شده در جمعه سیزدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 14:36 توسط ابوالفضل | ...