دور از آن،نزدیک به این

متن مرتبط با «زندگی سینوسی» در سایت دور از آن،نزدیک به این نوشته شده است

زندگی سینوسی

  • نیلوبلاگ

    حس بدی دارم... از اینکه تو مسیر میفتم و طبق همه ایده آلام دارم حرکت میکنم ولی بعدش دوباره محیط باعث میشه وایسم... اصن این جملم درسته؟"محیط باعث میشه وایسم!" بعضی وقتا فکر میکنم بهونست،بعدش فکر میکنم شاید هنوز هدفام تبدیل به ارزشام نشدن،هنوز یه جای کار میلنگه... شاید بدونم کجاست،سعی میکنم برطرفش کنم... همینجا نتیجشو مینویسم......

    ادامه مطلب