
هر چیز خوبی وقتی حد و اندازه داشته باشه خوبه....
ادامه مطلب
گاهی هم آدم از بی کاری نمی دونه چه غلطی باید بکنه... [لب پایین رو جلو آورده سر خود را بالا برده و گلوی خود را می خاراند] خانوم ها و آقایون کتاب بخونید این موقعا... باور کنید اگه تا حالا هم نمی خوندید یه کم بخونید خوشتون میاد! + نوشته شده در جمعه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۶ساعت 23:50 توسط ابوالفضل | ...
ادامه مطلب