عجیبه...
بدجوری حس خاص بودن میکنم،این یه تعریف از خود نیست،حس میکنم از بقیه فاصله گرفتم...
بده یا خوب؟؟؟
اینو دیگه تجربه باید نشونم بده...
فعلا که نتایج خوبی ازش گرفتم،کی باورش میشه با تغییر چند تا رفتار ساده زندگی انقدر خوب شه.
دور از آن،نزدیک به این...
ما را در سایت دور از آن،نزدیک به این دنبال میکنید
برچسب: تحلیل برنامه چهارم توسعه,تحلیل محتوای علوم چهارم ابتدایی,تحلیل کتاب اجتماعی چهارم ابتدایی, نویسنده: بازدید: 116