از نه شنیدن هیچ واهمه ای نداشته باشید.
اگه به نتیجه رسیدید که چی بهتر از این،ولی اگرم نه شنیدید کوچیک ترین پشیمونی ای رو به خودتون راه ندید.
حتی اگرم پشیمون شدید مطمئن باشید یه مقدار پشیمونی بهتر از یه عمر حسرت خوردن از مطرح نکردن درخواستتونه.
مثل یه انسان بالغ برید جلو و چیزی رو که میخواید بگید،و بعد نتیجه هرچی که بود به خودتون افتخار کنید،شما از بقیه بهترید.