مسئله اینه...
خودم یا بقیه؟
کدوم یکیش بهتره؟
امیدوارم بفهمم...
ما را در سایت دور از آن،نزدیک به این دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 12 آذر 1395 ساعت: 15:04